petek, 15. januar 2010

Moški in nakupovanje žab

Nakupovanje žab za moške je relativno težko delo, ker nikoli ne veš kaj dobiš, ko kupiš žabe. V večini primerov bodo žabe premajhne in le redko kdaj se zgodi, da so lahko prevelike. Po drugi strani pa je tudi nakupovanje nekoliko nerodno, ker se ti zdi, da privablja poglede z vseh strani. No, po kar veliko obiskih trgovin in nakupljenih žab sem se pred kratkim tudi "ojunačil" in trgovko prosil, če mi lahko svetuje pri nakupu žab. Povedal sem ji, da je zelo težko najti dovolj velike številke zame (čeprav spadam med manjše moške - 175/66). Našla je par žab in vprašala če naj preveri velikost. Rekel sem ja in jih je odprla ter preverila višino. Na srečo so bile še dodatno znižane in sem kupil dva para. Res je lep občutek, da ti prodajalka celo odpre žabe in jih pomeri, ni kaj.  :-)

Ni komentarjev:

Objavite komentar