petek, 15. januar 2010

Moški in hlačne nogavice (žabe)

Hlačne nogavice (žabe) so običajni sestavni del ženske garderobe, pogosto pa pridejo prav tudi moškim (konec koncev so unisex oblačilo). Spadam med zmrzljivce in mi žabe veliko pomenijo. Razen toplote nudijo tudi prijeten občutek pri nošenju. Nekoč sem pozimi preiskusil tudi dolge gate in moram priznati, da ne sežejo žabam niti do kolen kar se tiče udobja, toplote in praktičnosti. Žabe brez stopal so sicer boljše od dolgih gat, vendar jim, tako kot dolgim gatam manjka nekaj bistvenega: stopalo! :-)

Na raznih forumih sem zasledil, da se veliko žensk pritožuje nad žabami (da jih srbijo, stiskajo, itd.). Težava je v tem, da je potrebno pravilno izbrati tako material, kot tudi velikost žab. Mere in tabele, ki jih proizvajalci navedejo na žabah, namreč nimajo po mojih izkušnjah nobene zveze z realnostjo. Težava je namreč v tem, da je ponavadi potrebno kupiti vsaj en ali dva velikostna razreda večje žabe od podanih mer proizvajalca za dokaj udobno nošenje. Če so žabe dovolj velike (dolge in široke) in so iz pravega materiala, ne vidim težav tako pri ženskah kot pri moških.

Kot moški moram priznati, da so žabe en od najbolj koristnih delov garderobe. Toplota in mehkost je lahko fantastična ob pravi izbiri materiala in velikosti. Pozimi in ko je hladno nosim žabe stalno (24/7). Da! 24 ur na dan. Prav v postelji pride do izraza glavna prednost žab. Odlično nadomestijo pižamo in tisti topel in mehek občutek na nogah te dobesedno ponese v spanec. Nikoli ne spim tako dobro kot z žabami. Prav zanima me koliko žensk/moških ima podobne izkušnje?!?

Glede na to, da moški in tudi ženske ponavadi nimamo dovolj povratnih informacij o materialu, velikosti, toploti, prijetnosti,... nekaterih žab, ki jih lahko kupimo pri nas ali v tujini, sem se odločil, da začnem ta blog in pomagam tako moškim kot tudi ženskam najti prave žabe za njihov okus. Upam, da bodo bralci (s tem mislim tudi na bralke, da ne bo pomote) poslali tudi svoje izkušnje in morebiti tudi slike, da jih bom lahko vključil v ta blog. Več ljudi več ve in če bomo imeli dovolj informacij bo tudi manj zgrešenih nakupov. Jaz jih imam že pol omare...

Nekaj informacij sem že objavil na forumu planeta lepote:
http://www.planet-lepote.com/forum/viewtopic.php?t=5795
Na žalost pa tam nisem mogel dodajati slik v blog. Omejitev velikosti slik v forumu pa je prav tako moteča. Torej, veselo na delo in opis posameznih žab.

Ni komentarjev:

Objavite komentar